czwartek, 19 lipca 2012

50 sekund do szczęścia czyli Mug Cake


Są takie dni kiedy chcę zjeść coś słodkiego, czekoladowego (kobiety z pewnością mnie zrozumieją ;)), a w lodówce niestety nic, w szafkach nic. Okazuje się , że do szczęścia potrzebuję tylko 3 rzeczy i 50 sekund.

  • 1 łyżka cukru
  • 1 łyżka kakao
  • 1 jajko
  • opcjonalnie ( jeśli przypadkiem znajdziemy w jakimś zakamarku) : kostka czekolady, cukierek typu krówka, łyżeczka nutelli

  1. Wszystkie składniki wkładamy do kubka, mieszamy energicznie do uzyskania jednolitej masy  
  2. Wkładamy do mikrofalówki na około 50 sekund na jakieś 3/4 mocy.
  3. Gotowe!

Można podawać z bitą śmietaną, gałką lodów, musem truskawkowym
Proste prawda!

Źródło: Pinterest


7 komentarzy:

  1. o kurcze rewelacja! taki torcik tylko w 50 sekund!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh, znakomity pomysł na ekspresowe zaspokojenie pragnienia słodkości. Tylko że ja nie mam mikrofalówki... :D Ale jaka prezentacja, jak z żurnala kulinarnego... PS. Jak się robi taką fotę, że powierzchnia prezentacji zlewa się z tłem? Masz ekran? Taka ściana? Czy to komputerowe działanie? Będę wdzięczna za podpowiedź! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko używam dużej kartki brystolu, która służy mi za powierzchnię prezentacji i tło.

      Usuń
  3. Jak tylko przeczytałam, od razu pobiegłam to zrobić. I niestety nie trafiło w mój smak. Za bardzo miałam wrażenie, że jem jajecznicę z cukrem i kakao. Jednak pomysł rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandro Anno spróbuj przedłużyć troszkę czas ''pieczenia''.Ciasto powinno być zwarte, mniej więcej jak takie pieczone w piekarniku.

      Usuń
  4. Dziekuję za Wasze komenterze i uwagi...karmią mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak zrobić takie w piekarniku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails