wtorek, 24 stycznia 2012

Bezy z kremem



Bezy jeszcze raz, długo ich nie lubiłam, ale okazało się, że z odpowiednim kremem są świetne.Krem przygotowałam na bazie serka typu mascarpone i bitej śmietany. Do części serka dodałam kakao , do drugiej ekstrakt waniliowy.Bezy wykonałam w różnym kształcie i rozmiarze na mniejszy i większy głód słodyczy.

Składniki:

2 białka
115 gr. cukru na każde dodane białko czyli 230 gr.

Białka ubić na sztywną pianę, pod koniec dodać połowę cukru cały czas ubijając, następnie mieszając łyżką dodać pozostały cukier. Ubitą pianę włożyć do sac-a-poche i formować dowolne kształty. Ciężko mi powiedzieć ile bez wyjdzie, bo zależy to od ich kształtu i wielkości. Bezy suszymy w piekarniku nagrzanym do 100 stopni przez około 3 godziny.
Krem do około 10- 15 średnich bez:

 200 gr. serka typu mascarpone
około 100 gr. śmietany kremówki
około 2- 3 łyżki cukru


Serek wymieszać krótko mikserem i dodać ubitą z cukrem kremówkę mieszając łyżką. Krem podzielić na części i do każdej dodawać według uznania : ekstrakt z wanilii, kakao, sok malinowy itp.



Żródłó: ''Desserts'' Le Cordon Bleu

12 komentarzy:

  1. Miałam dokładnie tak samo.. po wielu latach anty-bezowych jakoś je polubiłam od czasu spróbowania Pavlovej .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie. Pięknie prezentuje się ta, z kremem czekoladowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. bezy to ulubione słodkości mojego Męża. Twoje wyglądają prześlicznie w tych różnych odsłonach. Krem z mascarpone i śmietaną jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne, dziękujemy za zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  7. rozkosz dla oczu i zapewne niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne!!! Śliczne zdjęcia i barzdo smakowite bezy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ smakowite!
    Z mascarpone świetnie się też nutella komponuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails