środa, 5 września 2012

Versatile Blogger Award


Okazało się, że i mój blog się spodobał i dostałam nominację Versatile Blogger Award od Asi z bloga Manufaktura ciastek i Mrs Cake z blogu : Sweet Corner 8 ,co mnie bardzo ucieszyło, bo mój blog jest  słabo znany , a jednak został zauważony.



Nominacja do Versatile Blogger Award wiąże się z kilkoma obwiązkami, należy :

1. Podziękować osobie, która Cie nominowała .
2. Załączyć linka do jej bloga .
3. Wybrać 15 blogów, które według Ciebie zasługują na nagrodę.
4. Nominować ulubione blogi do nagrody i powiadomić autorów.
5. Powiedzieć osobie, która Cię nominowała 7 rzeczy o sobie.

Spośród wielu blogów, które obserwuję postanowiłam nominować :
  1. Pierniczkowe wybryki
  2. The Polish Foddie
  3. Tortowe kreacje
  4. Kuchnia w zieleni
  5. Aromat kuchni
  6. Kuchnia pod wulkanem
  7. Bayaderka
  8. Ciasteczka z dusza
  9. Modern Taste
  10. Bake me muffin
  11. Cukiernicze kreacje Charlotte
  12. Bea w kuchni
  13. Sweet & Shabby
  14. Caketime
  15. Smakiem i wzorkiem

A teraz coś o mnie:
  1. Uwielbiam lingiune (płaskie spaghetti :)) z owocami morza.
  2. W tym roku chciałabym odwiedzić Lizbonę.
  3. Kiedyś zapiszę się na kurs dla cukierników w słynnej szkole Cordon Blue.
  4. Mieszkam na południu Europy, a pochodzę z południa Polski
  5. Największą wielbicielką moich wypieków jest moja siostrzyczka.
  6. Milość do wypieków i gotowania odziedziczyłam po babciach.
  7. Najchętniej słucham piosenek Sade.

4 komentarze:

  1. dziękuje Ci bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację!!! :) Gdzie dokładniej mieszkasz? Bo ja praktycznie na północy Europy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails