poniedziałek, 28 października 2013

Anioły, róże i spełnione marzenie czyli Kurs dekorowania tortów




Od dawna marzylam o kursie dekorowania tortów. Ostatnio moje marzenie się spełniło i wziełam udział w 2- dniowym szkoleniu prowadzonym przez Panią Kristinę Rado (KriKri). Jej cudowne torty można podziwiać na http://www.krikri-corsicakedesign.it/ Przedstawiony na zdjęciu tort został przygotowany podczas szkolenia.Uczyliśmy się przede wszystkim jak prawidłowo przygotować royal icing, jakie są konsystencje i wykorzystanie royal icing, poznaliśmy technikę pressure piping, każdy z nas stworzyl ponad 80 róż i po 2 aniołki.  Jak się okazało najwiekszą trudność sprawiły aniołki. Jestem szcześliwa, że udało mi się wykonać dwie sztuki, bo na początku miałam  wątpliwości czy stworzę cokolwiek.
 Mam nadzieję, że w przyszłym roku wybiorę się na kolejne z jej wspaniałych szkoleń. Zaprosiłam Kristine do Polski, chętnie przyjedzie, tylko czy będą chętni na kurs?
Poniżej  kilka zdjęc z kursu.















9 komentarzy:

  1. Przepiękna dekoracja! Właściwie to chyba nie był Ci potrzebny ten kurs bo i tak ślicznie dekorowałaś już wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie warsztaty to marzenie nie tylko twoje :) SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą chętni na takie szkolenie w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów, to jest po prostu sztuka! Wspaniałe rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że tort się podoba...właśnie siedzę sobie przy biurku i ćwiczę aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Ja marzę o takich wartsztatach, może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie tu zajrzałam. To jakby był taki kurs w Polsce to jak najbardziej się piszę! Przepiękne dzieła! Kaska

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś pięknego! A kiedy i gdzie te szkolenia, no i jaka odpłatność ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails