niedziela, 10 lutego 2013

Romantyczne pudełka z witrażykiem





Kiedy zobaczyłam te śliczne puzderka z witrażykiem nie mogłam ich nie zrobić, a że Walentynki tuż, tuż pewnie znajdzie się ktoś komu można je podarować.
Do ich wykonania użyłam mojego ulubionego przepisu na kruche ciastka ( przepis tutaj), a do dekoracji lukru (royal icing). Jedynym problemem może być Izomalt ( do kupienia np. tutaj) który wykorzystujemy do zrobienia ''szybki''.
Poniżej zobaczycie filmik, dzięki któremu łatwiej będzie przygotować puzderka. Zamieszczę również obrazek z rysunkiem , którego użyłam do wykonania wzoru na ciastku.








                        

8 komentarzy:

  1. Aaaa, jakie cudo O_o. Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam, aż mnie zżera z zazdrości, że sama tak nie umiem...
    Piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne! zazdroszczę talentu! naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę, to proszę o kontakt jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails