piątek, 16 listopada 2012

Mini torcik z damą




Uwielbiam dekorować i dlatego tym razem przedstawiam mój mały słodki, dekorowany torcik. Postanowiłam przygotować go tak jak radzi większość książek o dekoracji tortów.
Zwarte ciasto, u mnie biszkopt na maśle, przełożone i obłożone dwukrotnie kremem maślanym.Warstwa kremu została pokryta marcepanem, a na koniec lukrem plastycznym.
Muszę powiedzieć, że bałam się, że ciasto nie znajdzie wielbicieli ( dla mnie było nieco za słodkie). Okazało się jednak, że mój mąż i szwagier uwielbiają takie słodkie ciasta.Cieszę się, że torciki były nie tylko ładne, ale i dobre.









11 komentarzy:

  1. Wygląda dostojnie:) dla mnie sztuka dekorowania tortu przy użyciu masy plastycznej i marcepanu jest strasznie trudnym zadaniem. Samo nakładanie kremu jest stresujące, zawsze mi się coś rozjedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszedł :) Uwielbiam kamee ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny! Jesteś mistrzynią lukru...

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik jest cudowny, bardzo dystyngowany i elegancki ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pięknie, jak broszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle nie mogę się nadziwić Twojemu talentowi do dekoracji, przepiękny torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże, jaki cudny...Zwariowałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails