niedziela, 13 czerwca 2010

Czekoladowe cupcakes z kremem


Ostatnio nauczyłam się robić ''cukrowe koronki'' i mój ulubiony dżem pomarańczowy. W tym przepisie udało mi się wykorzystać obie rzeczy....polecam cupcakes do popołudniowej kawy : małe, śliczne i pyszne.
Cupcakes czekoladowo – pomarańczowe

Zródło :Ginger & tomato

Na 12 szt.
125 gr. masła

100 gr. gorzkiej czekolady
300 gr. dżemu (ja użyłam pomarańczowego)
150 gr. cukru
2 jajka
150 gr. mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
Utrzeć masło do otrzymania kremu, dodać masło do rozpuszczonej czekolady i wymieszać, dodać dżem, cukier i rozbełtane jajka, na końcu dodać mąkę i proszek do pieczenia. Wypełnić 12 foremek do cupcakes do ¾ wysokości, włożyć do piekarnika na 25 minut 180 stopni.Odstawić do wystygnięcia.

Kakaowy cheese frosting

Zródło: Zenzero & Canella

100 gr. miękkiego masła
110 gr. Sera Philadelphia
125 gr. cukru pudru
2 łyżki gorzkiego kakao

Utrzeć masło i ser a następnie dodawać cukier po łyżce przesiany cukier puder i kakao, ubijać mikserem do uzyskania kremu. Jeśli krem jest zbyt gęsty dodać łyżkę mleka. Włożyć do lodówki na godzinę, a następnie dekorować cup akces. Udekorowane cup akces przechowywać w lodówce.

1 komentarz:

Dziękuję, że tu zaglądasz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails